Thursday 30 April 2009

Preggy-Flashback

Tingat plak mase aku preggy si demok tu...uihh beso pewut aku tau..3 bulan aku da stat tak blh pki suar n baju aku..huhuu terpaksa lar beli suar n baju...sandal pun beli gak sbb kaki aku membesar dgn jayanye..huhuu...

Mase nie 5 bulan-mase Raya Aidiladha kat segamat

Mase nie kenduri kahwin anak buah aku kat klang

7 bulan preggy g bercuti Fraser Hills dgn kwn2 husb

Nie lar hasil kaki ku yg membesar dgn jayanye mase bulan ke 9..huhuuu skang gelang kaki nie da longgar daaa..

Nie mase nie kat ofic da takde keje lar tu..hehee..khalish tgk nie beso tak pewut mama..mase nie demok da menendang kuat daa.
Nie pic last kat ofic sblm amik cuti panjang..huhuu stat cuti 1hb 4.. 11hb 4 baru demok nie kuar..tu yg lame sgt dok kat umah demok membesar dlm pewut mama dgn jayenye smpi mama tak boleh neran..huhuuu

No comments:

Post a Comment